Allmänt mys och gårdagen

Hej bæs, 
Lördag kväll. Ligger i min säng med coconut face mask (nöjd, har typ aldrig tid för sånt). Lyckades dessutom måla naglarna imorse utan att förstöra dem. Har köpt en pennkjol från Lindex. I allmänhet ganska trött. Ska ha mys med mamma snart och lägga pussel och dricka te (this is how we do it). I allmänhet ganska nöjd med min vecka ändå.
 
Gårdagens middag
 Min marängsviss
 
Igår fick jag lite panik när jag insåg att jag inte hade en aning om när jag skulle döma fotbollsmatcher (för minisar) och som tur var så hade jag inte missat någon ännu utan jag har två matcher den sjunde och en den fjortonde. :)
Annars då? Joo, igår var jag med Ella, vi drog en snabbis till Forum och sen gick vi till henne och hade lite mys, jag hjäpte henne att välja kläder till packning, för imorse stack hon nämligen till Grekland, den lyxliraren. Igårkväll kom mormor och morfar över på middag också. Vi åt libanesiskt och marängsviss och kollade på Kristallen. Det var ganska mys det med! :)
 
365 dagar, Mat & Bakning | |
#1 - - JUNITJEJ:

Vad det ser gott ut!

Upp