Sista innan fredag

Ugghhhhh, 5 dagar. Okej, okej. Det här blir det sista inlägget innan fredag, för att jag ska vara på ett internetlöst ställe. Mhmmm, vet dock inte vad jag ska skriva, jag hoppas att ni läser det förra inlägget och där kan se vad jag föreslår att ni ska göra här i fem dagar nu. 
 
bara gillar den ganska mycket. lite effekt. 
 
Okej, här tar det lite stopp i tänkandet så jag personligen tycker att jag ska avsluta inlägget här och nu. Måste bara säga - Tack för alla fina gratulationer och presenter senaste veckan since my birthday! Tacktack!!
Spelade för första gången COURONNE idag. Sååå sjukt kul var det, haha blev helt besatt! Typ en blandning av biljard och Air-Hockey! Mormor och morfar hade ett i källaren från när mamma och moster var små som de plockade fram! Okej, konstigt inlägg, men kram, vi ses! :)
365 dagar | |
Upp