Skolstart och uppladdning

 
Hej vänner, jag har inte bloggat under de senaste dagarna för att jag har lagt de dagarna på att ladda upp inför skolstart och utnyttja det sista av lovet! I fredags kom jag hem från landet och sen sov jag hos Lea lördag till söndag och vi tog det lugnt och hade det mysigt.
Igår (måndag) kom Ella över och vi tog det också ganska lugnt, sen var jag på säsongens första fotbollsträning (weyy) och på fredag kör vi match så taggaaaa!! I alla fall, Ella sov över här och imorse inledde vi med 35-40 minuter promenad/powerwalk (vi höll inte precis tempot hela vägen och därför väljer jag att inte enbart kalla det för powerwalk!). Sen åt vi frukost, duschade, sminkade oss och så vidare och sen bar det av mot skolan igen, nu efter tio veckor. Ugh! 
Tack och lov så har jag (bara) skola i drygt en månad nu, för sen åker jag till Turkiet, Bodrum-kusten, i 9 dagar (väl behövt) med halva släkten. Wiee! Aja, hoppas ni har det bra också fast skolan är igång igen (för de flesta)!
Hugss
 
 
 
365 dagar | |
Upp