The Fault In Our Stars - TFIOS

Okej. Okej.
Jag började läsa (och läste ut) TFIOS (aka The Fault In Our Stars eller Förr Eller Senare Exploderar Jag) på lantstället och låg och grät i en timme efter. Så sjukligt sorglig men samtidigt fruktansvärt bra! Jag tror att typ hela världen är uppdaterad på ungefär vad den handlar om så jag tänker inte recensera den (tror inte heller att ni vill ha en av mina mindre bra recensioner, men whatever). Har i alla fall en liten mini-crush på Augustus Waters just nu och ännu en liten förälskelse i Hazel och Augustus förhållande. Kan man ens säga så? Om man tycker de passar lite för bra ihop? Annars så är jag också ganska så kär i Fourtris från Divergent. Det är helt lovely. Typ. I alla fall så gillar jag inte John Green just nu för att han dödade Augustus… (OBS, SPOILERVARNING)
Aja, nu ska jag gå och göra något vettigt, vi hörs! :)
Psst, läs boken om ni inte gjort det! :)
Citat, Tips | |
Upp