2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Njaa, jag besökte Turkiet…!

Hur har ditt 2014 varit? Underbart och skitdåligt. 

Tror du att år 2015 kommer blir bättre? Ja, det tror jag. På vissa sätt. 

Blev du kär i år? Beror på hur man ser på saken.

Vilka länder besökte du? England, Turkiet och Spanien tror jag! :)

Bästa köpet? En väldig massa grejer, men top 3 är nog mina Yogapants från Victoria’s Secret (lever i princip i dem), höga, bruna Urban Projects och mina gråa Bailey-Button UGGs! :)

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, oupsi! 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. Att jag fick jobb i somras också, att jag fick resa en del, att jag fick några nya vänner, osv.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Maaassa sånger, men främst ALL OF ME - JOHN LEGEND.

Vem har du umgåtts med mest? Ebba, Ella eller Anna.

Bästa minnet från 2014? London-resan tror jag. Eller resan till Turkiet i höstas. 

Har du haft ett förhållande under 2014? Nej.

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? Träning, heh. Ska dra igång 2015 ordentligt med fotbollsträningar och gymmet. 

Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat kanske. Skulle ha lagt mer tid på skolan, oavsett om det var plugg inför prov/läxor eller bara repetitioner. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Inte så mycket faktiskt, några småsaker.

Favoritprogram på tv? Nej, inget.

Största musikaliska upptäckten? Ed Sheeran!!

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag antar att jag var på lantstället…

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja.

Vad fick dig att må bra? Vänner, mat och resor. 

Vem saknade du? Mest Lea.

Den bästa nya personen du träffade? Anna!

Slutligen, vad vill du säga till dig själv inför 2015: Jag ska fokusera på det jag gillar och vill göra. Lev livet, haha! <3

 

GOTT NYTT ÅR, HOPPAS ALLA HAR HAFT ETT UNDERBART 2014! 2015, NU KÖR VI! 

365 dagar | |
Upp