"Sorry och Thank You är ju i princip det enda som britterna säger!"

Jaha. Hemma från London since måndagen den 15 december 2014. Jag är alltså hemma. Wihoo och Åh nej samtidigt. Ganska skönt att komma hem men jeeeeez vad jag saknar det!! London i mitt hjärta alltså <3333
Jag shoppade mycket, ganska sick. Dag 1 och 2 spenderades på Londons gator med sevärdheter, shopping, mat, shopping och lite mer shopping. Har varit på Primark två gånger (en gång dag 1 och en gång dag 2) och det har redan en plats i mitt hjärta, Amaxing Fashion, Amazing Prices, eh ja typ något sådant. 
Hade dock inte med mig systemkameran så alla bilder är tagna med min iPhone 6.
 På riktigt lite för gott (crepes med Nutella och jordgubbar)
Shopaholicz
 
Dag 1 strosade vi mest runt på Oxford Street, vi shoppade sjukligt mycket och hade allmänt mysigt. Tanken var att dag 2 skulle gå til sevärdheter, men eh nej. 
Dag 2 shoppade vi också fast vi startade med att bege oss ner mot Convent Garden och sen vidare mot Themsen och se Big Ben, Houses of Parliament, London Eye osv. Sen gick vi upp mot Piccadilly Circus och upp på Regent Street och svängde sen av till Burlington Gardens där vi hade Abercrombie & Fitch och sen Bond Street. På Old Bond Street finns så mycket exklusiva affärer så att det skulle kunna klassas som en av Europas exklusivaste gator (Prada, Chanel, Tiffany & Co, Louis Vuitton, MiuMiu, Jimmy Choo, osv) och på New Bond Street – en gränd bort – har du flera mysiga affärer och Victoria's Secret där jag gick ner till PINK och köpte ett par Yogapants och en tröja, yogapantsen är 2 cozy 2 be true. Kanske ett av årets bästa köp. 
Dag 3 så åkte vi i alla fall till Leavesden och var på Warner Bros Studios - The Making Of Harry Potter! Shiiit asså awesome. Åååh det var på riktigt underbart, dock verkar det som nu i efterhand att jag och mamma missade en del grejer… :/ Men det var så sjukt snyggt uppbyggt och ordnat och allt, asså skulle verkligen vilja åka dit igen!<333
I miss this so freakin muchhhh <333 Mer bilder kommer sen! 
 
Jullov. Yasssssss. Idag fick vi jullov på 3 veckor lite drygt! Chilllllll
Anna sov här, vi flummade ganska grovt igår kväll men imorse var vi back 2 normal. Idag gick jag hem direkt efter avslutningen för att lilsis är lite sjuk så jag är hemma med henne nu. Annars är det väl bra! :) Har delat ut de första julklapparna idag till några härliga friends och hann inte till Ebba och Ella men förhoppningsvis så träffar jag dem på lovet så det blir mysigt! <33 I alla fall, nu ska jag ta det lite lugnt och typ göra nada. Cuz I'm häppi. Whateverrr ha det bra, så ska jag uppdatera mer, hugz <33
London 2014 | |
Upp