Åhléns - my future favorite

Jag är heeelt inlove med inredning, design och arkitektur. På riktigt. Jag är ett totalt inredningsfreak. När jag åker till ett köpcentrum så måste jag besöka typ Åhléns. Jag älskar att gå runt och titta bland kuddar, filtar, lådor, ljus, förvaring osv, samtidigt som alla andra i princip kollar på mig och bara, "eh, what...?" Haha!
Jag förstår verkligen inte varför alla blir trötta på en gång när någon nämner IKEA eller "nu måste vi ju besöka IKEA igen", jag älskar IKEA! Hihi! Här kommer det nog komma upp en del inredning/fina hus/liknande speciellt i bilder (svårt att beskriva ett hus i detalj...). Bara så ni vet! De kuddarna ovanför är i alla fall de kuddar från Åhléns som är mina favoriter just nu, enkla och stilrena för både soffa och säng! Hoppas någon har ett liknande intresse (i brist på rätt ord). Kram
365 dagar, Hem/inredning, Inspiration | |
Upp