Right here, right now

 
Hello strangerz, just kiddin' you guyys. Jag hoppas att jag känner er som läser annars blir det lite pin, hihi värsta inblicken i mitt liv (för att överdriva lite) och så kommer massa strangers och läser det, haha!
Men this is how we rolling, just nu har jag precis duschat. Jag har tränat och var faktiskt nöjd (på riktigt alltså) efter det! Tänker inte ge er någon speciell information om det, men jag tränade i alla fall. Innan det hade jag varit i stan med min bästa vän, *trumvirvel* Lea!! *applåder* Vi var i alla fall lite i Gallerian och kollade runt träffade Linnea på Hollister och hittade en finfin långklänning, även den på Hollister, men precis som allt annat på Hollister så var priset också finfint för deras kassa och mindre finfint för min plånbok. Köpte i alla fall ingenting även fast vi (jag) verkligen utnyttjade H&M's "test"-produkter. Haha, jag gick in på H&M med lite mascara, kom ut helt översminkad med smoky eyes och grejer (100% homemade av en oproffisionell Tuva). Hade i alla fall väääldigt kul idag! Nu ska jag göra något (försöker komma på vad) och ska avsluta det här inlägget, hugsss! <3
365 dagar, Fotografi, Träning | |
Upp