Beautiful fantasy - Sunglasses

 
beautiful fantasy - sunglasses
 
beautiful fantasy - sunglasses by tuvaas featuring leather thong sandals
 
Hello darlingz, har en vecka nu då jag flänger fram och tillbaka en del. Imorgon (antagligen) åker jag till ett lantställe, på fredag kommer jag hem och på fredag åker jag igen till ett annat ställe och på söndag kommer jag nog hem och på måndag åker jag kanske tillbaka till det första ett par dagar…! Haha! 
Har i alla fall varit och tagit ett kvällsdopp nu och sitter och läser lite ur en Plaza Kvinna om Caroline Winberg och ska snart äta middag. Under dagen så har jag tagit nytt pass, varit i Forum och fixat lite, bland annat lämnat tillbaka ett par byxor på H&M. :) Såg också Trassel idag med mina syskon (på DVD). Kärlek till Disney-filmer alltså! Kommer nog aldrig tröttna på Disney.
Nu ska jag fortsätta att sitta och göra lite ingenting, kram! 
365 dagar, Inspiration, Mode/stil | |
Upp