Helt vanlig måndag

2 lite halv-tråkiga selfies från datorn
 
Nejmen hejsan, det var ett tag sen!
Ganska mycket har hänt sen fredagen den 24 oktober. Jag har påbörjat och avslutat höstlovet 2014. Gjort en massa kul på lovet. Det har blivit november. Jag har skrivit önskelista för julen, fast det var dock mindre intressant. Och lite till.
I alla fall, lovet spenderades med fotbollslaget, Paulina, Ella, Ebba, Teddy, Martin, kusinerna, familjen, farmor, farfar och lite mormor också. Mysigt, mysigt. Jag, Ebba och Ella har sminkat, fotograferat (kanske kommer någon bild sen), snackat och lite sådär. Allting har varit supermysigt, faktiskt. Nu om en och en halv timme – nästan – ska jag på fotbollsträning, imorgon är jag barnvakt och nästa vecka är det historieprov. Om två veckor så tar jag två chillveckor till, let's go Praaaaoooo. Ska praoa på en restaurang i Gallerian så det blir bra! :)
Dessutom så fyller min skola 40 år och därför så har vi lite 70-tals tema efter lunch på onsdag och torsdag och därför inga vanliga lektioner då! Heheh, ha det bra! Kram <3333
365 dagar | |
Upp