Kvalitetstid med mamma

Hejsan alla finisar! Idag hade jag och mamma mysdag på stan. Vid halv tio ungefär var vi inne vid Clarion Hotel i Stockholm, där var vi på Selma City Spa och badade i pool på taket, bastade, åt sushi och hade i allmänhet mysigt. Tyvärr så var hen som skulle ha gett oss manikyr och pedikyr (lyxlirare) sjuk så vi missade det :( men det var mysigt ändå! Efter sushin så begav vi oss till Kungsgatan och Drottninggatan där vi kollade i lite butiker, insåg också att något var fel med min väska då den började pipa vid varje butikslarm (pinsamt eller vad) så vi gick till Accent och lyckades spåra min plånbok som det skyldiga objektet, i min plånbok var det tydligen en liten lapp kvar som kunde sätta igång ett helt larmsystem (öh). Sen drog vi i alla fall vidare mot Gamla Stan och Västerlånggatan. Längs Västerlånggatan gick vi in i en av världens kanske mysigaste butiker (enligt mig) en stor Science Fiction-butik, verkligen heeelt underbart! Haha, annars kollade vi lite skyltfönster. Vi ungefär 16-17 började det bli kallt och vi blev sugna på fika så vi gick upp till Chaikhana Tea House, kanske ett av jordens mysigaste After Noon Tea-ställen (i Stockholm i alla fall, rekommenderas verkligen!) och tog te och scones, myyyysimysi! :) 
Hittade också en Fars Dag-present till pappa på Lagerhaus, åh vad jag älskar den butiken! <3
Hoppas alla andra hade en underbar dag också! Kram <333
365 dagar | |
Upp