12 facts about me

☃ Mitt stjärntecken är Lejon – 23 juli - 22 augusti

☃ När jag blir vuxen vill jag bli arkitekt, kläddesigner eller inredningsdesigner. 

☃ Jag är besatt av ett spel som heter Sweet Home 3D och det går under kategorin Arkitektur.

 

☃ Jag är så dålig på att hitta nya låtar så att det inte finns, därför kollar jag alltid på Spotifys topplista och lyssnar därifrån. Har faktiskt laddat ner den.

☃ Jag vill resa världen runt, har än så länge besökt tre världsdelar (Europa, Asien, Afrika), men alla ska det bli!

☃ Jag har aldrig gillat hattar, förrän i somras då jag spontanköpte en solhatt som jag gick runt i 24/7.

☃ Jag har extremt dåligt tålamod. Jag älskar att vara brun efter sommaren, gärna långt in på hösten, men jag orkar aldrig ligga still och sola en längre stund…

☃ Jag älskar att läsa och föredrar ofta många böcker framför respektive filmversionerna.

☃ Jag vet typ exakt hur jag vill att min framtid ska se ut! 

☃ Jag läser ganska många olika bloggar, till exempel Andrea, Bianca, Nicole, Susanna, osv.

☃ Något jag älskar sjukt mycket är mat och speciellt American Brunch. Så jääädrans gott med Egg&Bacon, American Pancakes, osv. Jag har btw inte testat amerikanska pannkakor med knaperstekt bacon, syrligt grönt äpple och lönnsirap. Det ska bli min nösta grej på "Life Experience"- listan.

 weheartit.com

☃ Jag är typ nörd när det gäller länder, huvudstäder och flaggor i Europa. Kan typ varenda en! Haha!

 
365 dagar | |
Upp