Back on trackkk

Merhaba, haha lärde mig att det är hej på turkiska! :)
Nu är jag i alla fall back in Sweden och tycker i allmänhet att det är satans kallt. Usch. Turkiet var i alla fall greaat. Den första dagen blåste det lite och så och dag två spöregnade det, surt, men sen var det aaasbra väder. Asså på riktigt mellan typ 27 och 35°C! Dock så har jag inte rätt pigment, så det syntes knappt att jag har blivit brun, tycker jag i alla fall :( Jag fotade inte speciellt mycket i Turkiet och vi gjorde i princip samma sak varje dag, så jag kommer inte att skapa en kategori för den här resan, som jag gjorde med Mallorca-resan i maj! :)
 
Nu ska jag snart upp och hämta syster på skolan och sen ska jag städa mitt rum och ladda över bilderna från Turkiet. Helgen kommer att tillbringas till största del i Södertälje, där går årets Tjurruset och Kalvruset av stapeln. Springa ska jag inte, men klassen ska vara funktionärer. Typ stå och ge dricka och Dextrosol, haha! Kort sagt så blir det antagligen ingen bloggning i helgen, men men. 
Ha en riktigt älskvärd fredag nu, kram! :)
365 dagar | |
Upp