Myrsjöloppet 2014

Hej alla goa!
Nu kom jag hem för typ en halvtimme sedan. Idag sprang jag (och resten av högstadiet på vår skola) Myrsjöloppet, 5,2 kilometer. Mitt mål var 35-40 minuter, har inte precis varit aktiv med löpningen (oups) och jag var 22 förbannade sekunder ifrån. Damn it. 40,22 blev min tid, inte speciellt nöjd, men tack och lov så har jag ju ett lopp kvar att springa (i nian, om ett år) och då ska jag köra allt! Haha!
Annars då? Igår var jag och fotbollslaget på Friends Arena och såg Sverige - Ryssland matchen. Surt med 1-1, men jag antar att med tanke på att Sverige missade en straff och fick bara hade några få riktigt bra lägen så får de väl skylla sig själva :(
 
I alla fall gårdagen var mysig och trots att jag inte är nöjd med tiden så är jag glad att jag joggade/sprang nästan hela (förutom ca 750 meter). Nu kör vi helg. Mycket välbehövligt! :)
365 dagar, Träning | |
#1 - - Amanda Niclasson:

Underbar blogg du har!

Svar: Tack så mycket!
Tuva Emilia

Upp