Vecka 42 - 60% avklarat

 Saknar Turkiet så mycket
 
Hey guys,
Såsåsååå ledsen för kass uppdatering den senaste veckan. Jag har gjort en del annat och verkligen inte prioriterat bloggen, tyvärr. 
Igår var jag i Gallerian och fick min prao-plats påskriven så idag lämnade jag in prao-lappen till min mentor, wiiee! Igår tittade jag också in på den nya Victoria's Secret-butiken bredvid Gallerian och jag måste säga att jag trodde att den skulle vara större… :/
I alla fall, ganska busy nu. Har engelska och svenska till fredag och idrott (typ en gång om året man har idrottsläxa) till imorgon, har lite att göra nu… Ska också träffa mormor på fredag så det blir mysigt! :)
Imorgon får vi se vad jag gör, kanske blir det bloggning, kanske inte. You'll see. Hoppas ni har en älskvärd onsdag och är glada över att mer än halva skolveckan har gått, kramis! <3
365 dagar | |
Upp