5 places to visit before I die

 Alla bilder från Google.com
 
Det här är paradise på riktigt. En ö i Västindien. Kristallklart vatten och vita stränder. That's it and that's perfect. 
En roadtrip i USA har jag drömt om länge. Jag vill se allt i den här bilden (New York City, Los Angeles, Grand Canyon) och så mycket mer!
Någon gång ska jag båtluffa i Grekland. Från ö till ö. Jag vill bo i ett vitt, grekiskt hus och bada i turkost vatten på både Kos och Zakynthos (och alla andra öar). 
Ända sen min farmor och farfar besökte Japan förra året så har jag velat åka dit. Se Tokyo Tower med egna ögon. Se de japanska körsbärsträden blomma (inte i Kungsan). Äta äkta japansk sushi och bara insupa den japanska kulturen som ligger ungefär 20 år framför Sverige i tiden och i modern teknologi.
Sist men garanterat inte minst. Brasilien. Jag vill se Jesus-statyn i Rio de Janeiro. Jag vill se Brasilia. Jag ville se den brasilianska kusten. Jag vill se Neymar och Brasilien spela fotboll.
Inspiration, Resor, Tips | |
Upp