Lördag 13 september 2014

Jag var nöjd och glad med orre Be Fun-byxorna, haha!
 
Hey friends, nu sitter jag i min säng och lyssnar på Spotify 100 Top Tracks, insåg precis att Boom Clap kommer från The Fault In Our Stars (som jag i allmänhet fortfarande inte har sett, damn) och var tvungen att kolla på trailern till den filmen. Igen. 
Har dessutom lite ont i magen; tror inte riktigt på kombinationen av godiskväll med mysigt sällskap, Ebba för er som inte fattade hinten, och sen dagen efter (aka idag) starta med stor, mysig och god frukost och sen spela fotboll i högsommarvärme, som egentligen inte ens har något här att göra. Det är liksom mitten av september, daaa! 
 
Whatever, idag spelade jag alltså fotbollsmatch, träningsmatch. Wiee, det var kul även fast vårt sällskap (aka motståndarlag) meddelade att halva deras lag hade influensa och inte kunde spela. Vi körde då 7-manna istället för 11-manna och delade upp laget i två olika lag. Haha, det gick ju bra det med! :)
I alla fall så ska jag förbereda inför imorgon snart genom att fixa kvitton till en fotbollsmatch som jag ska döma. Blir nog min sista, inte så kul längre. :( Puss alla, hörs snart! :)
365 dagar, Fotografi, Träning | |
Upp