Imorgon …

… drar jag (och mi familia) till Österrike!! Yee, vi ska vara där en vecka och vi ska till Bad Gastein i en vecka och åka myyycket skidor! Ska verkligen bli så jäklans roligt! <3
Jag kommer inte uppdatera så mycket (kan ju inte skryta med att det har varit på topp, men ni fattar) under veckan, kommer försöka få ihop nåra inlägg och förhoppningsvis så finns det Wifi på hotellet, men annars får ni överleva ändå. :)
 
Jag var ju i Romme med alla åttor i början av december men innan det så var det 2 år sen (!) jag åkte skidor senast och då var det Madonna di Campiglio i Italien! <3

I fredags vart jag supermysig och bjöd mormor på Afternoon Tea i Gamla Stan! Hon fick det i julklapp, så vi gick till Chaikhana Tea House bakom Tyska Kyrkan i Stockholm. Jag och mamma var där i höstas och det är verkligen mysigt där. Ett sådant där gulligt litet ställe, vi var där vid 14-tiden och det var bara vi och 4 personer (2 sällskap) till! Rekommenderar om man vill ha mysigt ställe med goda scones!
 
 Och en sån där Stockholmsbild <333
 
Igår mötte jag Anna och Ebba i stan för lite fika och kollade runt lite i Gallerian. Fick med mig en vanlig svart klänning och två linnen, simpelt och bra! :)
Sen åkte Anna med hem till mig och sov här och imorse vart det packa packa packa innan vi sen gick upp till centrum där Anna tog bussen från. 
Var jätte mysigt och nu är jag 110% taggad på att åka till Österrike imorgon! Ska bli så kul <3
365 dagar | |
Upp