Romme 2015

Åh vad kul det var igår!

Igår var vi alltså i Romme utanför Borlänge, alla elever i åttan på vår skola. Klockan 4.50 tog jag mig upp och fixade klart det sista innan Anna och hennes pappa kom och hämtade mig vid ungefär halv sex, det tog oss 3,5 timmar att åka till Romme och sen spenderade vi 6-7 timmar i backen och jäklands va kul det var!
Det var nästan två år sen jag åkte senast and I still love it! <333
Jag åkte med massa olika personer fram och tillbaka, bortsett från Anna som jag åkte med hela dagen. :)
Vill verkligen åka tillbaka snart <33

Annars då? Long time no see. Yes kind of. Under tiden som jag inte har bloggat har jag…
… tränat! Halleluja, jag har börjat träna någolunda bra och nu är det bara att köra på!
… haft Harry Potter-maraton med min bästa. Det tog oss mååånga timmar och mycket godis för att klara det (ungefär)! Dock var vi inte speciellt smarta, istället började vi klockan 16-17 vi jag inte precis ska rekommendera när bara filmerna tar ungefär ett dygn (om du ska få in mat också). Hm…
… haft allt möjligt i skolan; prov, redovisningar, läxor och fått mycket sluta tidigare
 
Lite gott och blandat, men nu hoppas jag att jag är tillbaka! :) xx 
365 dagar | |
Upp