"Been so long I forgot how to turn it up up up up all night long"

Hej. 2 veckor sen. Nästan.
Har dragit ut på detta något enormt. Varje dag som jag borde ha bloggat på har jag gjort annat, men jaja. Nu är jag här. Woho.
 
Mitt liv; kom tillbaka från Österrike (som jag ska berätta om, ja) spenderade 3 dagar i skolan, åkte till Katrineholm för 3 dagar fotbollsläger och sen ytterligare 2 dagar i skolan + lite träningsvärk.
Jadu. 
 
Vad ska jag börja med? Jo, så här. Ja, det kommer komma (minst) ett inlägg om Österrike och alla ställen vi besökte där. Kanske lite kort om Katrineholm, tog nästan inga kort, men det var superduper mysigt! Dessutom så var det sol, söndagen den åttonde mars 2015 kunde vi spela fotboll, utomhus bör jag kanske tillägga, i shorts och t-shirt utan underställ och allt sånt...! Väldigt skönt, men sen ska man kanske börja fundera över vad tusan som händer med världen när man kan vandra omkring i 17 graders värme i början av mars, hm. 
 
Jaja, nu ska jag börja förbereda resten av Österrike inläggen och plugga + städa a little bit :) cya <33
 
365 dagar | |
Upp