About a week ago

Okej, vad fasen hände med snön?
Åttonde december och fortfarande inte ens en skymt av snö!? Här har vi typ haft frost, en gång…
 
Jaja, i helgen var jag på lantstället och pt årets första julbord och jäklans vad gott det är alltså! Heeelt lovely, dock så lyckades jag (som alltid) kladda, den här gången vart det kakao på en vit tröja, bra bra. I fredags följde jag med laget till Spånga på fotbollscup, det var kul. Gick faktiskt ganska bra. Kind of. Nej men livet rullar på, inte ens två veckor kvar till jullov *praise the lord* heh. Och juste, vet inte om jag har sagt det, men på fredag åker jag till London!! Yeyee! Jag och mamma åker till London på fredag eftermiddag och kommer hem sent på måndag kväll :) Vi ska till Warner Bros Studios - The Making of Harry Potter, så klaaart och sen blir det mycket shopping och bara gå runt i London och äta mycket :) Är verkligen taggad nu så det ska bli superkul! Dock hoppas jag att det kommer lite snö till både London och Stockholm tills fredag… Nu börjar det närma sig med julen och jag har bara två julklappar… Ouch, så det blir det nog mycket av i London. 
Aja, hoppas att resten av veckan blir uthärdlig så ska jag återgå till mitt (plugg, damn). Kram
365 dagar | |
Upp