Black Friday

Hallå! Det var några dagar sen nu, heh. Igår mådde jag verkligen skit, kom hem vid 5 typ, hade sjukt ont i huvudet. Kände ändå för att göra något så jag satte mig och målade lite och sen gjorde det för ont i huvudet så jag gick och la mig, somnade typ 19…
 
Imorse vaknade jag klockan 7, 12 timmars sömn var välbehövligt och ändå så var jag trött när jag vaknade, shit asså. I alla fall, började jobba vid 9 och det var ganska busy idag. Dels så är det fredag men också black friday, yeyee. Så jag jobbade fram till halv tre sen gick jag in i Gallerian och kikade runt lite, vid 3 mötte mamma mig och så köpte jag pyjamasshorts och en myströja (var ett erbjudande då man fick pyjamaströja och byxa för 199:- på Lindex där jag köpte dem, såg sen att det fanns i ganska många affärer). Jag har nog aldrig sett så många Hollister-, Victoria´s Secret- och NK-påsar på ett och samma ställe på en dag som jag gjorde idag på caféet, helt sjukt. Folk kom på riktigt med 4-5 Hollister-påsar…! Blev nyfiken så jag svängde förbi Hollister och det var det ju värt kan man säga. Jeansen (jag var i desperat behov) var nedsänkta med typ 33% så nu gick de på 470:- istället för 700. Kap kan man väl säga!? Suuupersnygga; high waist, blåa, lätt slitna. Fick dessutom ett råd från en tjej där, hon sa att jeansen (från Hollister) skulle knappt gå att få på, "bara knappen går igen så" för att jeansen töjer sig och formar sig myyycket! Nej men är väldigt nöjd! :) Ni får se bild i annat inlägg, orkar inte riktigt plocka upp kameran nu… Ett snabbt tips för alla som missade black friday så rekommenderar jag verkligen KappAhl, de har samma rea imorgon igen (och det var ganska mycket! Bland annat 30% på alla skjortor & blusar, 25% på alla byxor och 20% på allt stickat) dessutom har KappAhl något som de kallar för cyber-monday alltså massa rea på måndag igen, fast bara på hemsidan!! Ha det bra nu! Kram! <33
 
365 dagar | |
Upp