I'm mad :(

Ååååh!!! Jag kikade precis in på Members.com, jag brukar inte göra det så ofta (my mistake) men nu gjorde jag det och vad såg jag? De har Birthday-week med massa sjuuukt bra kampanjer och självklart så skulle man ha varit inne tidigare. Exempelvis Odd Molly; 50% och Cheap Monday; 71%. Det är ju maaassa fina saker kvar, såklart. Men jag har suktat sååå länge efter bland annat en Odd Molly kofta och de tog ju slut på en gång! Hade knappt råd, men ändå, det känns surt när de koftorna (som vanligtvis kostar ca 1700 SEK) nu kostade runt 900, alltså under tusenlappen och man missar det…! Äschhhh, nu ska jag gå och lägga mig och försöka glömma. Kanske spara lite extra tills nästa gång man hittar ett sånt här erbjudande. Eller kanske vänta till nästa Birthday-week hos Members… Aja, godnatt anyways, puss! 
Mode/stil, Tips | |
Upp