50

1. Vad heter du? Tuva 
2. Hur gammal är du? 14 år
3. Vart bor du? Stockholm <333
4. Hårfärg? Blondin
5. Ögonfärg? Blåa
6. Hur lång är du? 171 cm
7. Kär? Ja, eller något åt det hållet :)
8. Singel eller upptagen? Singel singel snigel singel
9. Vad är din största dröm just nu? Värme haha!
10. Vad väljer du, godis eller chips? Godiiis
11.  Nämn tre saker på din att-göra-lista? Antagligen plugga, laga middag och göra något av mitt liv, men inte jag har viktigare saker för mig, typ Gossip Girl. Igen.
12. Cola eller fanta? Svårt, vi säger 7-up.
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Inte överlevt. 
14. Dumpat någon? Nej
15. Blivit dumpad? Nej
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Ehm, jadu. Den var ju svår. Hm.
17. Vad har du för mobil? iPhone 6 guld :)
 
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? TRAVEL THE WORLD. Och flytta till någon fancy takvåning i NYC.
19. Favoritland? Sydafrika <33
20. Favoritfärg? Rosa och alla pastellfärger, hahah
21. Film? Harry Potterrrrr
22. Bok? Harry Potter, Divergent, Twilight och Starcrossed och så vidare :)))
23. Serie? Gossip Girl och One Tree Hill <3
24. Vad gillar du mest med dig själv? Snäll (aw) och jag bryr mig om folk. Oftast.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Otålig, icke atletisk och inte så snabb. Kan vara sjukt tjatig ibland också.
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Anna och Lea typ
27. En person du älskar.  Anna, we're married bitches.
28. En person du hatar. Det kan du gå och fundera på
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll 
30. Saknar du någon just nu? Ja :(
31. Vad är det bästa som hänt dig? Sjukt massa saker, men att jag har fått resa så mycket det är nog en grej.
32. Beroende av något? Hahhahahah, min mobil.
33. Ditt livs största misstag? En jäkla massa grejer, men jag tror jag tar det någon annan gång.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Hm, Anna eller Lea fortfarande. 
35. Har du några tatueringar? Nej
36. Piercingar? Gills hål i öronen? Annars nej
37. Vem är mest lik dig? Mamma tror jag?
38. Har du någon förebild? Ja, haha fast inte en person utan väldigt många som har olika fina sidor.
39. Vad ska du göra idag? Äta mat :)))
40. Vad är det värsta du vet? Krig, falska personer och en väldig massa andra personer :)
41. Vad är det bästa du vet?  Vaniljglass <3333
42. Vad åt du senast? Kvarg <33333
43. Vad vill du ha just nu? Värme och pengar
44. Vad köpte du senast? En tröja :)
45. Vilka är dina favorit skådespelare? Emma Watson, Blake Lively, Leighton Meester, Ed Westwick, Chace Crawford, Hillary Duff och Chad Michael Murray haha. 
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Åhhh, Sally, Julia eller Leonie tror jag haha! 
47. Tränar du? Jaaa
48. När går du och lägger dig? 22-23 typ 
49. Vad är klockan nu? Intressant? Men 18.19.14 om du väldigt gärna ville veta :)
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja, tror det
365 dagar | |
Upp