IvyRevel winter sale - 60%

IvyRevel winter sale
 
IvyRevel winter sale by tuvaemilias on Polyvore
 
Var inne på Andreas blogg och kikade lite och klickade mig vidare till IvyRevel, där jag såg att de hade upp till 60% rea! Hittade några favoriter och klippte lite och tadaa, alltså mina favoriter från IvyRevel rean! :)
 
Annars då? Hela familjen hade städ-dag idag så jag tillbringade största delen av dagen till att städa och som "belöning" så ska hela familjen äta på restaurang imorgon, antagligen italienskt. Imorgon blir det nog mest förbereda mig inför skolstart imorgon :( måla naglarna, hitta kläder, se till att man har allt, haha det är typ det viktigaste för mig! Speciellt naglarna… Jaja, ikväll blir det mys med lövbiff och pommes frites och Harry Potter och fången från Azkaban lovelove. Så jag ska gå nu, xo
365 dagar, Mode/stil | |
Upp