5 juni

 
WIHOO
Jag är klar med årskurs åtta. Waowaowao! <3 
Hade sista skoldagen idag, sen på måndag bär det av till Gröna Lund med klassen (gosemys) och sen på tisdag är det avlutning! Waowaowao. Igen. Gånger 10.
Haha, på riktigt ganska sjukt, det här året har gått så jäkla långsamt och svinsnabbt, men ändå så är det klart nu. Har haft så jäkla bra perioder då jag varit glad och älskat livet. Jag har också haft mental breakdowns. Bokstavligen. Asså jag har mått skit och jag har älskat livet, nu kommer sommarlovet och jag tar bara med mig det bra! :)
I nian (wtf!? gick jag inte i tvåan alldeles nyss???) så kommer det stress, Nationella Prov (://// !!!!) och en massa skit. Men det kommer också en klassresa, skolbal och massa fina minnen under sista året med min högstadie-klass. Har inte insett, förrän nu, hur jäkla taggad jag är på nian, sommaren och i allmänhet: framtiden!! <3
Ha det sitbra guys nu taggar jag helg, skolavslutning och sommarlov. Fast först en fotbollsmatch till imorgon, födelsedagsmiddag hos Linnea med massa goa tjejer, sommarlovsshopping och Gröna Lund. Ily guys, cya<33
365 dagar | |
Upp