sommarlov.

BAMBAMBAM
Årskurs åtta, done biatchos. Jag har sommarlov, haha har fortfarande knappt fattat det underbara faktumet (lär ändå vakna upp klockan 10 imorgon och tro att skolan började för två timmar sen, haha)! Idag hade jag alltså avslutning och sen åkte vi hem och åt en Rainbow Cake som jag bakade igår (jäklligt nöjd med den faktiskt) sen gick jag på promenad och fick höra talas om att Paulina, Emma, Lovisa och Frida var vid Eriksvik (helt ärligt så ringde jag Paulina för att jag var ensam, men det är bara detaljer) så jag gick dit. Hade kul där även fast jag inte badade, sen föjde jag med till Paulina en kortis och sen hem igen! :) Bra dag <3
Squad
 
Annars då? Måste säga att sen i fredags har jag faktiskt haft det väldigt bra! I veckan blev jag förkyld, resulterade i att jag inte fick spela fotbollsmatch i helgen :/// var dock ändå trogen supporter och hejade :)))
I fredags åkte jag, Anna och Nicole in till stan och träffade Tommy och Dante (två killar som var snälla fyi) och det var gosigt, typ 20°C och jag hade inte ens väska<333 Sen åkte jag direkt till fotbollsplan och hejade på mitt lag! På lördagen åkte jag också och hejade på en till match, i Ösmo. Verkligen Landet Far Far Away. 
Oavsett så åkte jag med Karin och Paulina hem till Paulina sen och så bytte vi om och åkte till Linnea där det var födelsedagsmiddag Grattis igen Linnea! <3 Hade verkligen skitkul, god mat, trevligt folk och i allmänhet mysigt! <3
Squad 2.0
 
I lördags efter Linneas middag gick i alla fall jag, Paulina, Karin och Cissi hem till Cissi och somnade där. Vaknade dagen efter då Cissi skulle till match tidigt (ett relativt ordval) så jag och Karin åkte hem till mig. Sen efter ett tag skulle jag, mamma och lillasyster in till Forum för att köpa avslutningsklänning så då åkte Karin hem. 
På vägen hem från Forum så gick jag av bussen vid Anna och var med henne en stund, slutade dock med att vi åkte till Forum igen (wtf?) för att köpa klänning till Anna. Blev dock shorts och linne istället, fick också tag på ett billigt mobilskal, Marmor 49:- från Ur&Penn. :) (Skalet syns på en bild längre upp)
 
Igår var det Klassens Dag <3333333
Så vid åkte till Gröna Lunddddd (darlin' darlin') hade så jäkla kul där med massa kul people! Ääääälskar Gröna Lund haha! :)<333
 
Sen efter Grönis åkte följde Nicole med mig hem och sen kom Anna också, så bakade vi Rainbow Cake, använde mängder av Posh Tattoos/Glam Tattoos och hade mysigt! <3
Nu ska jag återgå till att njuta av sommarlov, see you guys <333
365 dagar | |
Upp