Kommande planer

Wiee! Förstår ni alla att det är ca 3 veckor kvar tills sommarlov + röda dagar och specialdagar av annat slag! <33
Jag har en hel del härliga planer framåt och ser verkligen framemot sommaren och slutet på våren något sjukt! Mina planer börjar redan nästa vecka då jag ger mig av till Bryssel (!) i 4 dagar. Jag ska dit på en miljökonferans och är verkligen skittaggad! Det kommer ungdomar från ca 20 europeiska länder och vi kommer att jobba med olika workshops som alla är relaterade till miljön och som projektet heter – Let's Take Care of the Planet
Så alltså; den 20 maj drar jag till Bryssel, kommer tillbaka den 23! :)
Sen kommer lite mindre saker, men ändå saker som verkligen gör mina dagar bättre! Den andra juni åker klassen (+ några andra klasser) på bio, så det blir halvdag. Sen den åttonde juni åker klassen till Gröna Lund (weyy, lovelovelove) och på kvällen så kommer Albin till Gröna Lund så det blir verkligen winwin! :)
Och sen, den nionde juni... SKOLAVSLUTNING!!! <33 Ska bli så jäkla skönt! (But classmates, still ly guyss<3) Åker kanske till Gröna Lund (igen) med Anna och Nicole efter, gosisar bbys ilysm<33 Hahaha, känner hur positiva energin bara flödar just nu! :)))
Sen den 16 juni (tror jag) åker jag iväg för sol, bad och vandring. Haha, ja, vi ska vandra två dagar i Österrike innan vi sen åker vidare för ca 1,5 vecka i Kroatien för sol och bad! <3 Vi ska vandra på samma ställe som vi var på under sportlovet och åkte skidor, var verkligen superfint då och kan verkligen tänka mig att det är fint på sommaren! 
Sen tillbringar jag 1 månad på världens bästa ställe och i slutet av juli/början av augusti är det fotbollscup i Skåne! Har verkligen, verkligen höga förhoppningar på denna sommaren, kommer ta lots of pictures!! 
Nu ska jag leva vidare och forsätta vara taggad på livet och hoppas att samma sak gäller er! Kramis<33
Lately
365 dagar | |
Upp