September 2014

 
perfect autumn
 
perfect autumn by tuvaas featuring white tops
 
Här har ni enligt mig den perfekta outfiten för september 2014. Helt lagom innan vädret har hunnit bli allt för kallt/regnigt/snöigt osv. Självklart kan den kombineras med en jacka ifall det blir för kallt! Är i alla fall sjukligt sugen på ett par Slip-ons, dessa i leopard-mönster är liiite för mycket awesomeness i ett par skor, haha! Dessa och ett par snygga Vans känns som toppen på Shoe-Wanties-listan just nu! Tror att svarta eller mörkblå (lite för mycket standard, men ja) skulle sitta bäst just nu! 
 
Hur som helst. Äntligen så är det torsdag eftermiddag vilket betyder att imorgon är det fredag och sen helg! Wiee! Jag och Ella har börjat planera en tur som kommer att ta oss genom Europa med tågluff! Såå kul, detta kommer troligen att ske om typ sex år. Där kom besvikelsen. Planerar tre år på gymnasium + ett år som utbytesstudent (kanske USA) och sen är vi typ uppe i sex år, för jag ska ju gå ut åttan och nian först också! Ajdå, jag tror att det där blev hela sju år… Wääää *SuckSuckSuck* Nu ska jag i alla fall ta och ägna lite tid åt skolan i form av läxor, så att något av det tidigare nämnda kan hända inom närmsta sju åren! Så goodbye my friends!
365 dagar, Mode/stil | |
Upp