En söndagsbrunch på Artipelag och en höstigare promenad vid vattnet

Hejsan alla fina!
Lite sent kanske, men i söndags var jag och min släkt på pappas sida och åt brunch på Artipelag, supermysigt!
Jäklans vad gott det var; måste bara ge en liten extra-rekommendation om björnbärs- och hallonsoppan (i hörnet på bild 2). Den var sååå god och kändes väldigt fräsch. Att alla tyckte så om den fick vi klart för oss när minsta kusinen fick en sådan, drack upp den i tre klunkar, sa "goooott, jag vill ha en till!" och sprang och hämtade en till. Och sen ännu en till. Haha! 
Och superfint längs promenad sträckan från Artipelag också! 
 
Helgen var supermysig, fredagen spenderades med mormor och sedan vänner och på lördagen kom Lea och vi var lite nördiga med det var både kul och mysigt sen sov hon hos mig och på söndagenså var det alltså brunch och en trevlig promenad! Mamma fyller år snart också så jag måste börja fundera på vad jag ska köpa til henne. Nästa vecka är det ju inte heller bara höstlov utan också Halloween, jag och Ebba skulle klä ut oss och ha lite kul så någon dag närmsta veckan bär det väl av inte till Butterrick's också. Ha en bra eftermiddag, xo
365 dagar, Fotografi | |
Upp