Gostisdag

Haha, visste inte ens att tisdagar kunde vara mysiga!
Men nu är det mysigt i alla fall, sitter och myser med en skål kvarg och frysta hallon + en fralla med ost och en kopp Earl Grey. Ååh…
Snart ska jag i alla fall bege mig till ett dagis där jag ska hämta upp en granne som jag är barnvakt åt och ikväll måste jag börja packa. Det är ju bara en skoldag kvar innan Turkiet!! 
Igår var jag inne i stan och letade prao-plats. Hittade en på Coppola (restaurang) i Gallerian och där kanske Ebba också ska praoa! :) Efter det så mötte jag mamma och vi åkte till Sickla och skulle kolla en klänning på Lindex men det slutade på H&M där både hon och jag fick tag i en höst/vinter-jacka. Ååååh, min är så mysig! Haha, hade den idag; den är grå i ylle med knappar. Som en blandning av en klassisk trenchcoat och en yllejacka! Kände mig faktiskt väldigt classy med kläderna idag, körde på jackan, mina Urban Projects (typ Primeboots), blåa jeans och en Tommy Hilfiger-pullover! :) 
Förlåt för kassa mobilbilder!!!!!
365 dagar | |
Upp